Vliv online marketingové komunikace a sociálních sítí (Instagram a TikTok) na mládež a dospívající – Bc. Michaela Žerníčková
Bc. Michaela Žerníčková
Bakalářská práce
Vliv online marketingové komunikace a sociálních sítí (Instagram a TikTok) na mládež a dospívající
The impact of online marketing communication and social media (Instagram and TikTok) on youth and adolescents
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá současným trendem zvaným online komunikace, zahrnující sociální média a jejich vliv na dnešní mládež a dosívající. Teoretická část seznamuje čtenáře s online marketingem a jeho funkcemi, následně se kapitoly věnují sociálním médiím se zaměřením na Instagram a TikTok. Praktická část charakterizuje skupiny mládež a dospívající, jež budou podléhat výzkumu. Výzkum je proveden …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with a current trend called online communication, including social media and its influence on today's youth and adolescents. The theoretical part introduces online marketing and its functions, followed by chapters devoted to social media with a focus on Instagram and TikTok. The practical part characterizes the youth and adolescent groups that are the main subjects of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Novák
- Oponent: Jiří Jón, MSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŽERNÍČKOVÁ, Michaela. \textit{Vliv online marketingové komunikace a~sociálních sítí (Instagram a~TikTok) na mládež a~dospívající}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/0vtu3i/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Management v kreativním průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Tereza Neubergová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika
Název
Vložil
Vloženo
Práva