Vliv online marketingové komunikace a sociálních sítí (Instagram a TikTok) na mládež a dospívající – Bc. Michaela Žerníčková
Bc. Michaela Žerníčková
Bachelor's thesis
Vliv online marketingové komunikace a sociálních sítí (Instagram a TikTok) na mládež a dospívající
The impact of online marketing communication and social media (Instagram and TikTok) on youth and adolescents
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá současným trendem zvaným online komunikace, zahrnující sociální média a jejich vliv na dnešní mládež a dosívající. Teoretická část seznamuje čtenáře s online marketingem a jeho funkcemi, následně se kapitoly věnují sociálním médiím se zaměřením na Instagram a TikTok. Praktická část charakterizuje skupiny mládež a dospívající, jež budou podléhat výzkumu. Výzkum je proveden …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with a current trend called online communication, including social media and its influence on today's youth and adolescents. The theoretical part introduces online marketing and its functions, followed by chapters devoted to social media with a focus on Instagram and TikTok. The practical part characterizes the youth and adolescent groups that are the main subjects of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2023
- Supervisor: Mgr. Ondřej Novák
- Reader: Jiří Jón, MSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŽERNÍČKOVÁ, Michaela. \textit{Vliv online marketingové komunikace a~sociálních sítí (Instagram a~TikTok) na mládež a~dospívající}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2023. Available from: https://theses.cz/id/0vtu3i/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Management in Creative Industries
Theses on a related topic
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Tereza Neubergová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights