Spolupráce subjektů hodnotové sítě při zvyšování hodnoty pro zákazníky – Ing. Aleš Havránek
Ing. Aleš Havránek
Master's thesis
Spolupráce subjektů hodnotové sítě při zvyšování hodnoty pro zákazníky
Increasing of customer value and enhancement of customer relationship based on cooperation of the value network's subjects
Anotácia:
Teoretická část práce je zaměřena na vymezení pojmu hodnota pro zákazníka a jejích jednotlivých složek, včetně specifikace nejdůležitějších atributů, které umožňují hodnotu pro zákazníka zvýšit a vytvořit konkurenční výhodu podniku. Dále je věnována pozornost objasnění pojmu hodnotová síť, v jejímž rámci je třeba hodnotu pro zákazníka vytvářet na základě spolupráce všech subjektů. Praktická část se …viacAbstract:
Theoretical part of the work is focused on the definition of customer value and its dimensions, including the specification the most important aspects enabling increase customer value and create competitive andvantage. Futher, the attention is given to explain the concept of value network within which customer value must be created on the base of cooperation of all value network´s subjects. Practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedúci: prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Havránek, Aleš. Spolupráce subjektů hodnotové sítě při zvyšování hodnoty pro zákazníky. Pardubice, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyMaster programme / odbor:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry
Práce na příbuzné téma
-
Atributy hodnoty pro zákazníka společnosti Shell Czech Republic, a. s.
Radka Horáčková -
Atributy hodnoty pro zákazníka značky Bushman
Kristýna Schillerová -
Vnímání vybraných atributů hodnoty pro zákazníka u volně prodejných léků
Věra Hráská -
Hodnota pro zákazníky a její atributy u olejů pro osobní auta
Petra Halámková -
Stanovení hodnoty pro zákazníka pro vybranou kategorii chemických produktů
Daniela Kaplanová -
Zvyšování hodnoty pro zákazníka prostřednictvím nehmotných užitků v chemickém průmyslu
Kateřina Černíková -
Hodnota pro zákazníka a její atributy u služeb autoservisu
Kristýna Hancková -
Služby poskytované zákazníkům jako součást hodnoty pro zákazníka ve vybraném autoservisu
Jan Suchý