Povědomí manažerů stravovacích služeb ve vybraném regionu o lokální a regionální kultuře – Bc. Štěpán Šanc
Bc. Štěpán Šanc
Bachelor's thesis
Povědomí manažerů stravovacích služeb ve vybraném regionu o lokální a regionální kultuře
Awareness of Catering Service Managers in the Selected Region about Local and Regional Culture
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na povědomí manažerů gastronomických provozů v Praze o lokální a regionální kultuře. Primárním cílem práce bylo zjistit, zda manažeři podniků znají kulturně-historické kontexty propagačních akcí, kterých se účastní, nebo produktů, které mají zařazeny v nabídce. Sekundárním cílem bylo zjistit, jak tyto znalosti využívají při výkonu svého povolání. Práce je rozdělena do 3 …moreAbstract:
The bachelor's thesis is focused on the awareness of managers in gastronomic establishments in Prague about local and regional culture. The primary aim of the thesis was to determine whether business managers are familiar with the cultural-historical contexts of promotional events they participate in or the products they offer. The secondary objective was to investigate how these knowledge are utilized …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2023
Identifier:
https://is.ucp.cz/th/y0qfx/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 9. 2023
- Supervisor: Ing. Lada Popl Petránková
- Reader: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Mystery Shopping ve vybrané pražské restauraci
Mario Zajíček -
Analýza marketingové propagace turistické oblasti Chodska a návrh dalších možností
Mlnaříková Mlnaříková -
Propagační strategie hrané seriálové tvorby České televize. Diskurzivní analýza propagace seriálu Trapný padesátky
Michal Trusina -
Analýza marketingu a propagace vybrané sportovní akce
Jan Žák -
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova -
Propagace církví v ČR: Analýza propagace římskokatolických farností ve Zlíně
Lenka FOJTÍKOVÁ -
Analýza propagace a prezentace památky UNESCO Hornický region Krušnohoří
David Moudrý -
Analýza propagace firmy zaměřená na digitální marketing a sociální média
Nela Čtvrtečková