Povědomí manažerů stravovacích služeb ve vybraném regionu o lokální a regionální kultuře – Bc. Štěpán Šanc
Bc. Štěpán Šanc
Bakalářská práce
Povědomí manažerů stravovacích služeb ve vybraném regionu o lokální a regionální kultuře
Awareness of Catering Service Managers in the Selected Region about Local and Regional Culture
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na povědomí manažerů gastronomických provozů v Praze o lokální a regionální kultuře. Primárním cílem práce bylo zjistit, zda manažeři podniků znají kulturně-historické kontexty propagačních akcí, kterých se účastní, nebo produktů, které mají zařazeny v nabídce. Sekundárním cílem bylo zjistit, jak tyto znalosti využívají při výkonu svého povolání. Práce je rozdělena do 3 …víceAbstract:
The bachelor's thesis is focused on the awareness of managers in gastronomic establishments in Prague about local and regional culture. The primary aim of the thesis was to determine whether business managers are familiar with the cultural-historical contexts of promotional events they participate in or the products they offer. The secondary objective was to investigate how these knowledge are utilized …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2023
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/y0qfx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2023
- Vedoucí: Ing. Lada Popl Petránková
- Oponent: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠANC, Štěpán. \textit{Povědomí manažerů stravovacích služeb ve vybraném regionu o lokální a regionální kultuře}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/0w4ave/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Mystery Shopping ve vybrané pražské restauraci
Mario Zajíček -
Analýza marketingové propagace turistické oblasti Chodska a návrh dalších možností
Mlnaříková Mlnaříková -
Propagační strategie hrané seriálové tvorby České televize. Diskurzivní analýza propagace seriálu Trapný padesátky
Michal Trusina -
Analýza marketingu a propagace vybrané sportovní akce
Jan Žák -
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova -
Propagace církví v ČR: Analýza propagace římskokatolických farností ve Zlíně
Lenka FOJTÍKOVÁ -
Analýza propagace a prezentace památky UNESCO Hornický region Krušnohoří
David Moudrý -
Analýza propagace firmy zaměřená na digitální marketing a sociální média
Nela Čtvrtečková