Podpora prodeje a spotřebitelské soutěže – Ing. Martin Kasík
Ing. Martin Kasík
Bakalářská práce
Podpora prodeje a spotřebitelské soutěže
Sales promotion and the Consumer contests
Anotace:
Tato práce je zaměřena na podporu prodeje a spotřebitelské soutěže, konkrétně na rozdílné firmy, kde komparuji jejich nástroje podpory prodeje a spotřebitelských soutěží. V teoretické části jsem se pokusil vybrané nástroje charakterizovat. Aplikační část je věnována zjištění nástrojů podpory prodeje a spotřebitelských soutěží firmy Amond, spol. s.r.o. a sekundární firmy Teta drogerie.Abstract:
This work is aimed at promoting competition and consumer sales, particulary at different companies, which compare their instruments of sales promotion and consumer contests. In the theoretical part I have tried to characterize the selected instrument. The aplication section is devoted to finding an instrument for promoting competition and consumer sales company Amond and secondary drugstore company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lq8lt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Předváděcí akce a ochrana zvláště ohrožených skupin spotřebitelů
Barbora Sobotková -
GASTRONOMICKÉ AKCE – PODPORA PRODEJE VE VYBRANÉ FIRMĚ
Lucie Blažková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje při zavedení novinky výroby na trh
Dominika Schmidtová -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb
Martin Fišera -
Podpora prodeje odborných časopisů
Tomáš Konštant -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu
Martin Kot -
Podpora prodeje vybraného produktu a její vyhodnocení
Dominika Hejlíková