Bc. Aneta Ďurišová

Bakalářská práce

Fénomén díky reklamě

Phenomenon thanks to advertising
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je Fenomén díky reklamě. Práce vysvětluje základní a důležité pojmy a definice k reklamě jako takové. Zmiňuje dějiny reklamy, její rozdělení podle médií a v neposlední řadě psychologii reklamy, která je k tomuto tématu velmi důležitá. Dále se věnuje reklamě a dalším tématům, které s ní úzce souvisejí. Uvádí konkrétní příklad na konkrétním produktu a na základě dotazovací …více
Abstract:
The theme of this work is a phenomenon thanks to advertising. This work explains the basic and important concepts and definitions for advertising as such. He mentions the history of advertising, its distribution according to the media, and last but not least, the psychology of advertising that is on this very important topic. It also deals with advertising and other topics that closely related. Provides …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Eva Klánová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze