Bc. Aneta Ďurišová
Bakalářská práce
Fénomén díky reklamě
Phenomenon thanks to advertising
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je Fenomén díky reklamě. Práce vysvětluje základní a důležité pojmy a definice k reklamě jako takové. Zmiňuje dějiny reklamy, její rozdělení podle médií a v neposlední řadě psychologii reklamy, která je k tomuto tématu velmi důležitá. Dále se věnuje reklamě a dalším tématům, které s ní úzce souvisejí. Uvádí konkrétní příklad na konkrétním produktu a na základě dotazovací …víceAbstract:
The theme of this work is a phenomenon thanks to advertising. This work explains the basic and important concepts and definitions for advertising as such. He mentions the history of advertising, its distribution according to the media, and last but not least, the psychology of advertising that is on this very important topic. It also deals with advertising and other topics that closely related. Provides …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12547/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Klánová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Reklama, spotřební chování a plánování komunikační strategie
Aleš Zalabák -
Fenomen Evgeniya Grishkovtsa
Jana Guljuškina -
Sherlock Holmes as a Phenomenon of the 21st Century
Adéla Červenková -
The Phenomenon of Community Colleges: Analytical Portrayal And Case Study
Petra Hemžalová -
The Phenomenon of Food Banks in Britain after 2010
Michal MILOTA