Hodnocení marketingových aktivit vybrané obchodní společnosti – Denisa Šusterová
Denisa Šusterová
Diplomová práce
Hodnocení marketingových aktivit vybrané obchodní společnosti
Evaluation of Corporate Marketing Activities in Selected Business Company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami obchodní společnosti. První část je věnována teoretickým poznatkům, které se týkají marketingu, základních pojmů a nástrojů marketingu. V druhé praktické části diplomové práce jsou hodnoceny marketingové aktivity společnosti. Cílem diplomové práce je představení vybrané obchodní společnosti a stručná a výstižná charakteristika marketingových …víceAbstract:
This thesis deals with the marketing activities of the company. The first part is devoted to theoretical knowledge concerning marketing, basic concepts and tools of marketing. In the second practical part are evaluated marketing activities. The aim of this thesis is to present selected companies and and concise description of marketing activities of the company with a view to a possible improvement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/119238
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
- Vedoucí: Jana Buchtová
- Oponent: Zdeněk Čermák
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠUSTEROVÁ, Denisa. \textit{Hodnocení marketingových aktivit vybrané obchodní společnosti}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/0widan/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Intellectual Property Rights Protection Effect on the Marketing Activities of the International Companies in the United Kingdom.
Anelya Barzhukova -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
Analysis of the Internet marketing activities
Anastasia Stavinska -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Efficient use of social networks for marketing campaigns – the case of a maritime transport company
Juraj Hostak