Vliv vzhledu prodejny IKEA na nákupní chování zákazníků – Pavel ŠTURSA
Pavel ŠTURSA
Bakalářská práce
Vliv vzhledu prodejny IKEA na nákupní chování zákazníků
The Influence of IKEA Store Appearance on Customers' Shopping Behavior
Abstract:
In the bachelor thesis I deal with how the appearance of stores, shops and other places used for selling affect the customers{\crq} shopping behavior. The theoretical part is divided into three parts. In the first part, there are factors influencing customers to visit a certain store, in particular, what contributes to the relationships between customers and particular shops. The second part describes …víceAbstract:
V bakalářské práci se zabývám tím, jakým způsobem může vzhled prodejen, obchodů i dalších prostor určených k prodeji zboží ovlivnit nákupní chování zákazníků. Teoretická část je rozdělena na tři části. V první části jsou uvedeny faktory, které ovlivňují zákazníky k samotné návštěvě prodejny, zejména pak, co všechno přispívá ke vztahu, který má zákazník s konkrétním obchodem. V druhé části je popsán …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2009
Zveřejnit od: 13. 5. 2009
Identifikátor:
11259
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTURSA, Pavel. Vliv vzhledu prodejny IKEA na nákupní chování zákazníků. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane -
Customer experience
Andrea Brayerová -
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Kryštof Luňák -
Customer Experience
Matej Sršeň -
Customer experience (CX) in services
Olha Hodunova -
Customer experience (CX) in services
Clintu Victor -
Customer experience
Zuzana Koperdáková -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Calvin Ferreira