Bc. Petra Zelinková

Bakalářská práce

Komunikační strategie vybrané neziskové organizace

Communication strategy of selected non-profit organization
Anotace:
Cílem práce je návrh komunikační strategie pro konkrétní neziskovou organizaci. První částí je souhrn teoretických poznatků k tématu tvorby komunikační strategie. Ty jsou využity v navazující části, která je prak-ticky využívá k tvorbě situační analýzy, následně k nové komunikační strategii a zodpovězení výzkumných otázek. Strategie je tvořena pro neziskovou organizaci Pionýr, z.s. 91. pionýrská skupina …více
Abstract:
The aim of the thesis is to propose a communication strategy for a specific non-profit organization. The first part is a summary of theoretical knowledge on the topic of creating a communication strategy. This knowledge is then used in the next part, which applies it to create a situational analysis, followed by a new communication strategy and to answer the research questions. The strategy is created …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta