Crowdfunding a jeho využití pro konkrétní záměr – Michal ELHOTA
Michal ELHOTA
Bachelor's thesis
Crowdfunding a jeho využití pro konkrétní záměr
Crowdfunding and its usage for a specific purpose
Anotácia:
Bakalářská práce na téma "Crowdfunding a jeho využití pro konkrétní záměr" analyzuje vybrané crowdfundingové kampaně, jejichž autory jsou osobnosti podnikající prostřednictvím video platformy YouTube. V úvodní části práce jsou charakterizovány pojmy související s problematikou crowdfundingu. Následující kapitoly detailně popisují princip tvorby typické crowdfundingové kampaně na bázi odměn, definici …viacAbstract:
The Bachelor thesis on "Crowdfunding and its use for a specific purpose" analyses selected crowdfunding campaigns by personalities doing business through the YouTube video platform. In the introductory part of the thesis are characterized concepts related to crowdfunding issues. The following chapters describe in detail the principle of creating a typical reward-based crowdfunding campaign, the definition …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. Ing. Petra Taušl Procházková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ELHOTA, Michal. Crowdfunding a jeho využití pro konkrétní záměr. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Crowdfundingová kampaň jako fundraisingová platforma, s aplikací na hudební scénu
Ellen Venkrbcová -
Projekty na podporu kultury z hlediska kategorie symbolického kapitálu (na materiálu projektu na podporu městské kultury BU2R - projekt Budvaru)
Markéta KOŠAŘOVÁ -
“Let’s Talk About Today’s Sponsor” - a Linguistic Analysis of YouTube’s Endorsement-Based Affiliate Advertisement
Anna Havránková -
Komparace videokanálů z oblasti Dark Tourismu na YouTube
Barbora Bäumlová -
YouTube as a source of authentic listening materials
Vojtěch Bystřičan -
Utilization of YouTube for autonomous learning purposes among Czech secondary school students
Sabina Sedláková -
Retrospektivní zhodnocení adolescentů na vliv platformy YouTube v době formování identity
Nikola Kořínková -
Fenomén YouTube u žáků 2. stupně základní školy
Sára Bolacká