Vinařství v kontextu novely zákona o vinohradnictví a vinařství – Bc. Aneta Frausová
Bc. Aneta Frausová
Master's thesis
Vinařství v kontextu novely zákona o vinohradnictví a vinařství
Viticulture in the context of the amendment to the Act on viticulture
Anotácia:
Frausová A. Vinařství v kontextu novely zákona o vinohradnictví a vinařství. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019.Diplomová práce se zabývá vinařstvím v kontextu novely zákona o vinohradnictví a vinařství. Cílem diplomové práce byla formulace návrhů a doporučení strategických alternativ pro tuzemské vinaře v souvislosti se zmíněnou novelou zákona o vinohradnictví a vinařství. V …viacAbstract:
Frausová A. Viticulture in the context of the amendment to the Act on viticulture. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2019.The diploma thesis deals with viticulture in the context of the amendment to the Act on viticulture. The aim of the thesis was to formulate proposals and recommendations for strategic alternatives for domestic winemakers in connection with the aforementioned amendment to …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Helena Chládková, Ph.D.
- Oponent: Sylvie Formánková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Global Leadership
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Obchodní strategie pro zahraniční expanzi firmy NetDIRECT s.r.o.
Eliška Řehová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Inovativní business modely
Sofiia Terekhova -
Účast na světové výstavě Expo jako obchodní strategie
Adéla Juhasová -
Vliv cirkulární ekonomiky na obchodní strategie
Ivan Souček -
Nová obchodní strategie firmy Aromatica.cz na zahraničním trhu
Marie Halířová -
Dopady zákona o vinohradnictví a vinařství (115/1995 Sb.) jako příklad hodnocení efektů veřejné politiky
Robert Kotlán