Bc. Anna Pylypiuk

Diplomová práce

CSV jako součást marketingové komunikační strategie

CSV in Marketing Communication Strategy
Anotace:
Cílem této magisterské práce je studovat koncepty sociální odpovědnosti podniků (CSR) a vytváření sdílených hodnot (CSV) v rámci marketingové strategie společnosti a jejich vztahu k udržitelnému podnikání. Primárním cílem diplomové práce je analyzovat, zkoumat a kriticky hodnotit koncepty společenské odpovědnosti podniků (CSR) a vytváření sdílených hodnot (CSV) na základě rozsáhlého literárního přehledu …více
Abstract:
Current MA thesis targets to study the concepts of corporate social responsibility (CSR) and creating shared values (CSV) in the framework of the company’s marketing strategy and their relation to sustainable entrepreneurship. The primary objective of the thesis is to analyse, examine and critically evaluate the concepts of corporate social responsibility (CSR) and creating shared values (CSV) based …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
  • Vedoucí: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace