Dmytro Chumachenko
Bakalářská práce
Strategie holičství
Marketing Strategy for a Barber Shop
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a vývoj marketingové strategie pro barbershop Odessa–Mama s cílem přilákat nové zákazníky, rozšířit segmenty cílového trhu pro rychlejší rozvoj sítě a otevření nových poboček v Praze. V práci byly použity následující metody: analýza prostředí (SLEPT analýza), online a offline dotazníkový průzkum, marketingová situační analýza, analýza prvků marketingového …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the analysis and development of a marketing strategy for the barbershop Odessa–Mama, aiming to attract new customers and expand target market segments for faster network growth and the opening of new branches in Prague. The following methods were used in the study: environmental analysis (SLEPT analysis), online and offline questionnaire survey, marketing situational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90339
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Martin Klimo
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90339
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - projektová studie
Pavel Řepásek -
Marketingový mix internetového obchodu na různých zahraničních trzích
Andrea Kramecová