Dmytro Chumachenko

Bakalářská práce

Strategie holičství

Marketing Strategy for a Barber Shop
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a vývoj marketingové strategie pro barbershop Odessa–Mama s cílem přilákat nové zákazníky, rozšířit segmenty cílového trhu pro rychlejší rozvoj sítě a otevření nových poboček v Praze. V práci byly použity následující metody: analýza prostředí (SLEPT analýza), online a offline dotazníkový průzkum, marketingová situační analýza, analýza prvků marketingového …více
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on the analysis and development of a marketing strategy for the barbershop Odessa–Mama, aiming to attract new customers and expand target market segments for faster network growth and the opening of new branches in Prague. The following methods were used in the study: environmental analysis (SLEPT analysis), online and offline questionnaire survey, marketing situational …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Martin Klimo

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90339