Příprava kameramana před natáčením se zaměřením na výběr adekvátní audiovizuální techniky ke druhu produkce – Petr Ježek
Petr Ježek
Bakalářská práce
Příprava kameramana před natáčením se zaměřením na výběr adekvátní audiovizuální techniky ke druhu produkce
Preparation of director of photography before filming focused on the selection of adequate audiovisual equipment to type of production
Anotace:
Práce se zabývá přípravou kameramana na produkci audiovizuálního díla. V teoretické části jsou popsány elementární znalosti potřebné ke správné přípravě před natáčením. Dále je provedena analýza rozdílů v přípravě vzhledem k různým druhům produkce. Tyto poznatky jsou aplikovány v praktické části, kde se analyzuje, zdali jsou vybrané aparáty vhodné na jednotlivé druhy produkce.Abstract:
The work deals with the preparation of director of photography for the production of audio-visual work. The theoretical part describes the fundamental knowledge needed to do proper preparation before shooting. Furthermore analysis of differences in preparation process in relation to different types of production is made. These findings are applied in the practical part, which is an analysis of selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 1. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50543
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
- Vedoucí: Filip Truhlář
- Oponent: Antonín Krist
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50543
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
The Titles of Audiovisual Works and Strategies of Their Translation
Jan Mrťka -
1. Teoretická část: Pozorovatelský realismus v díle Cristiana Mungia - analýza filmového stylu. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., režie.
Jan Kolář -
1. Teoretická část: Zvuková režie reklamních spotů, dramaturgie a jejich samotné zvukové ztvárnění 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tématický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
Daniel Kompas -
Filmové a audiovizuální dílo jako součást národních autorit - teorie a praxe
Marek Tardon -
1. Teoretická část: Technologické a umělecké postupy při výrobě dabingu 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
David Schwarz -
Teoretická část: Postava vyšetřovatele v současném českém kriminálním filmu Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., režie.
Radim Svoboda -
1. Teoretická část: \nl{}Dramaturgie vybraných filmových scén ve vztahu k barvě, světlu a mizanscéně \nl{}2. Praktická část: \nl{}Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera
Dominik Truhlář -
Dance for camera v ČR po roce 2000
Markéta Jandová