Kristýna HEPPLEROVÁ
Bachelor's thesis
Identifikace a vzdělávání nadaných dětí
The identification and education of gifted children
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o problematice nadaných dětí v procesu identifikace a vzdělávání. Práce objasňuje základní terminologii související s nadáním. Charakterizuje možnosti vyhledávání a identifikování nadaného jedince. Dále se věnuje otázce výchovy a vzdělávání těchto dětí. V praktické části je zvolen kvalitativní výzkum, a to ve formě případových studií vybraných nadaných žáků na prvním stupni …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with problems of gifted children in the process of identification and education. The work explains the basic terminology associated with talent. It characterizes the possibilities of searching and identifying of the gifted individual. It also deals with the education and training of these children. In the practical part, it is chosen a qualitative research in the form of case …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 6. 2018
Thesis defence
- Supervisor: doc. PaedDr. Marcela Musilová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HEPPLEROVÁ, Kristýna. Identifikace a vzdělávání nadaných dětí. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Pedagogy / Pedagogy - social work
Theses on a related topic
-
Srovnání metod prvotní identifikace a opatření nadaných žáků
Elena Coufalová -
Identifikace nadaného žáka v biologii a adaptace edukačního procesu
Markéta KRÁLOVÁ -
Identifikace strategií výchovy a vzdělávání nadaných žáků
Monika Gottvaldová -
Identifikace nadání učitelem v základní umělecké škole
Anna Černíková -
Identifikace nadání a mimořádného nadání žáků běžné základní školy
Pavla Francová -
Srovnání výkonu v Testu pro identifikaci nadaných žáků v matematice u dětí vyučovaných Hejného metodou a dětí vyučovaných běžným způsobem
Tamara Kunčarová -
Identifikace nadaného žáka na základní škole
Michaela SKŘÍŽALOVÁ -
Pohled učitelů 1. stupně ZŠ na jejich vzdělání v oblasti vzdělávání nadaných žáků
Markéta Alexová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights