Tvorba obsahu a propagace travel blogu – Petra Voráčková
Petra Voráčková
Bakalářská práce
Tvorba obsahu a propagace travel blogu
The creation of content and promotion of a travel blog
Anotace:
Práce se zabývá zakládáním a propagací blogu zaměřeného na cestování. Nejprve definuje základní pojmy používané v oboru a následně pojednává o nejčastějších praktikách používaných pro propagaci blogu. V další části řeší zakládání a specifika YouTube kanálu a tvorbě videí určených pro tuto platformu.Abstract:
This thesis talks about establishing a travel blog and its promotion. First it defines key terms commonly used in the industry and then it explains the practices used for promoting such page. Next chapters talk about YouTube channels and the details of creating videos for this platform.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 2. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50600
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: Stanislav Horný
- Oponent: Zbyněk Černý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50600
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
The impact of personal image on the brand
Daria Liashenko -
Building a personal brand on social media
Robin Curtis -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Bakhtiyar Sissengali -
Osobní brand
Martin Šindelář -
Využití online personal brandingu při hledání zaměstnání
Anna Pangrácová -
OSOBNÍ BRAND A JEHO VÝZNAM NA ZAČÁTKU PROFESNÍ KARIÉRY
Lukáš Duben -
Komplexní využití sociálních sítí v personal brandingu
Matyáš Batěk -
YouTube a jeho využití pro podnikatelskou praxi
Tuan Truong Anh