Petra Voráčková
Bachelor's thesis
Tvorba obsahu a propagace travel blogu
The creation of content and promotion of a travel blog
Abstract:
Práce se zabývá zakládáním a propagací blogu zaměřeného na cestování. Nejprve definuje základní pojmy používané v oboru a následně pojednává o nejčastějších praktikách používaných pro propagaci blogu. V další části řeší zakládání a specifika YouTube kanálu a tvorbě videí určených pro tuto platformu.Abstract:
This thesis talks about establishing a travel blog and its promotion. First it defines key terms commonly used in the industry and then it explains the practices used for promoting such page. Next chapters talk about YouTube channels and the details of creating videos for this platform.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 2. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50600
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2016
- Supervisor: Stanislav Horný
- Reader: Zbyněk Černý
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50600
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Theses on a related topic
-
The impact of personal image on the brand
Daria Liashenko -
Building a personal brand on social media
Robin Curtis -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Bakhtiyar Sissengali -
Osobní brand
Martin Šindelář -
Využití online personal brandingu při hledání zaměstnání
Anna Pangrácová -
OSOBNÍ BRAND A JEHO VÝZNAM NA ZAČÁTKU PROFESNÍ KARIÉRY
Lukáš Duben -
Komplexní využití sociálních sítí v personal brandingu
Matyáš Batěk -
YouTube a jeho využití pro podnikatelskou praxi
Tuan Truong Anh