Bc. Anna Simeonovová

Master's thesis

Postoje spotřebitelů k biopotravinám

Consumer’s attitudes to organic food
Abstract:
Diplomová práce pojednává o problematice biopotravin a jejich vnímání z pohledu spotřebitele. Cílem práce je v souvislosti s nákupním rozhodováním zjistit postoje vybraných spotřebitelů k biopotravinám. Dílčím cílem práce je nalezení efektivnější formy propagace biopotravin ve vztahu k jejich vnímání spotřebitelem. Teoretická práce se zaměřuje na obecnou charakteristiku biopotravin, jejich historii …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of organic food and their perception from the consumer's point of view. The aim of the work is in connection with purchasing decisions to find out the attitudes of selected consumers to organic food. A partial aim of the work is to find a more effective form of promotion of organic food in relation to their perception by consumers. The theoretical work focuses …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Reader: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication