Jana Vydrová

Bakalářská práce

Marketing ubytovacích služeb

Marketing of Accommodation Services
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je poukázat na specifika v aplikaci marketingových nástrojů v oblasti služeb a konkrétně služeb v cestovním ruchu. Práce dále vysvětluje, jaké marketingové přístupy jsou nejvhodnější pro podnikání v hoteliérství, a jak je možné je uplatnit v praxi. Teoretické poznatky jsou dále aplikovány na hotel Kamzík, při zpracování a zhodnocení jeho stávajícího marketingového řízení …více
Abstract:
The objective of this Bachelor's Thesis is to point out specifics in application of marketing instruments in services, particularly in tourism. The thesis also explains which marketing approaches are most appropriate for the hotel businesses and how to be brought into practice. Theoretical findings are subsequently applied to elaborate and evaluate current marketing management of hotel Kamzik. While …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 1. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2011
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Jaroslav Novosad

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26840