Média ve světle transestetiky a teorie kýče – Bc. Tereza Bíbová
Bc. Tereza Bíbová
Bachelor's thesis
Média ve světle transestetiky a teorie kýče
Media in the perspective of transaesthetics and kitsch theory
Anotácia:
Fenomén kýče je v této bakalářské práci představen prostřednictvím teorií sociologů a filozofů Tomáše Kulky, Petra Rezka, Hermanna Brocha a Umberta Eca. Cílem práce je rozpracovat zásadní estetickou kategorii současné doby ve vztahu k médiím, ke které se váže forma sdělení informací, reklama a vizuální provedení. Globalizace planety probíhá právě skrze kýč i jakousi obecnou povrchní estetiku – transestetiku …viacAbstract:
The phenomenon of kitsch is introduced in this bachelor thesis through the theories of sociologists and art theorists Tomáš Kulka, Petr Rezek, Hermann Broch, and Umberto Eco. The aim of the thesis is to elaborate a fundamental aesthetic category of the contemporary time frame in relation to the media, to which the form of proliferation of information, advertising, and visual execution are linked. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
- Vedúci: PhDr. Michaela Vaculíková, Ph.D.
- Oponent: Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative Marketing and Communication
Práce na příbuzné téma
-
Native American's Use of Mass Media
Vladimír Zán -
Kýč jako klíč - Pokus o monografii režiséra Zdenka Plachého
Martin Macháček
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
IS4u, I.
19. 4. 2022