Výchova ke vztahu ke kulturně historickému dědictví v kontextu primárního vzdělávání – Nikola VAŘEKOVÁ
Nikola VAŘEKOVÁ
Diplomová práce
Výchova ke vztahu ke kulturně historickému dědictví v kontextu primárního vzdělávání
Education to the relation of cultural historical heritage in the context of primary education
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na hledání souvislostí mezi faktory školou a rodinou v ovlivnění vztahu dětí mladšího školního věku ke kulturně historickému dědictví. Teoretická část pojednává o kulturně historickém dědictví, psychologickém a motorickém vývoji dítěte mladšího školního věku, jeho schopnostech, dovednostech a předpokladech pro pochopení kulturně historického dědictví a faktorech, které …víceAbstract:
This thesis focuses on finding the link between school and family factors in influencing the relationship between children of the younger school age and the cultural historical heritage. The theoretical part discusses the cultural historical heritage, psychological and motor development of the child of younger school age, his abilities, skills, assumptions for understanding the cultural historical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alena Vavrdová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VAŘEKOVÁ, Nikola. \textit{Výchova ke vztahu ke kulturně historickému dědictví v kontextu primárního vzdělávání}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/0xq3ds/.
Jak správně citovat práci
VAŘEKOVÁ, Nikola. Výchova ke vztahu ke kulturně historickému dědictví v kontextu primárního vzdělávání. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Řetězové provázení jako prostředek výchovy ke vztahu ke kulturně historickému dědictví
Jitka RAMDANOVÁ -
Sovětská minulost v současném Rusku: vztah ke hmotným památkám
Alexandra Josefíková -
Výchova ke vztahu ke kulturně historickému dědictví (didaktické aktivity ve skupině předmětů člověk a společnost)
Markéta HOSSINGEROVÁ -
Hodnotová a interpersonální orientace středoškoláků na Břeclavsku ve vztahu ke kulturní identitě
Veronika Palkovičová -
Interpretace kulturně historického dědictví pomocí mobilní aplikace
Pavel Janek -
Řetězové provázení jako prostředek výchovy ke vztahu ke kulturně historickému dědictví
Jitka RAMDANOVÁ -
Metody animace kulturně-historického dědictví
Zuzana Pechová -
Analýza využití kulturně historického dědictví v rámci destinačního managementu v Hradci Králové
Filip Holubec
Název
Vložil
Vloženo
Práva