Tvorba hodnoty pro zákazníky ve vybraném podniku – Bc. Klára Hanzlíková
Bc. Klára Hanzlíková
Master's thesis
Tvorba hodnoty pro zákazníky ve vybraném podniku
Creation value for customers in a selected company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tvorbou hodnoty pro zákazníka v penzionu Šafránkův mlýn. V teoretické části jsou na základě rešerše literatury vymezeny důležité pojmy, které tvoří základ praktické části. Definice základních pojmů se týká oblasti marketingu, hotelnictví, gastronomie, cestovního ruchu s návazností na tvorbu hodnoty pro zákazníka. V praktické části je představen zkoumaný podnik. Realizací dotazníkového …moreAbstract:
The diploma thesis deals with value creation for a customer in the pension Šafránkův mlýn. In the theoretical part, based on literature research, are defined essential concepts that form the basis of the practical part. The definition of basic terms refers to the field of marketing, hotel industry, gastronomy, and tourism with reference to creating value for the customer. There is a presentation of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2022
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/z9a5r/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2022
- Supervisor: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
- Reader: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HANZLÍKOVÁ, Klára. \textit{Tvorba hodnoty pro zákazníky ve vybraném podniku}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2022. Available from: https://theses.cz/id/0xrpda/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Master programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku
Jana Štindlová -
Hodnota vnímaná zákazníkem
Hana Čubová -
Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku
Dominika Loudová -
Hodnota vnímaná zákazníkem a jeho postoj k vybranému produktu
Klára Šlingrová -
Hodnota vnímaná zákazníkem v procesu tvorby webových stránek
Alena Škrhová -
Hodnota spolupráce v dodavatelsko-odběratelském řetězci na B2B trhu
Ondřej Hon -
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
Jan Zbořil -
Hodnota vnímaná zákazníky v oblasti služeb
Annemarie Hlaváčová