Tvorba hodnoty pro zákazníky ve vybraném podniku – Bc. Klára Hanzlíková
Bc. Klára Hanzlíková
Diplomová práce
Tvorba hodnoty pro zákazníky ve vybraném podniku
Creation value for customers in a selected company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tvorbou hodnoty pro zákazníka v penzionu Šafránkův mlýn. V teoretické části jsou na základě rešerše literatury vymezeny důležité pojmy, které tvoří základ praktické části. Definice základních pojmů se týká oblasti marketingu, hotelnictví, gastronomie, cestovního ruchu s návazností na tvorbu hodnoty pro zákazníka. V praktické části je představen zkoumaný podnik. Realizací dotazníkového …víceAbstract:
The diploma thesis deals with value creation for a customer in the pension Šafránkův mlýn. In the theoretical part, based on literature research, are defined essential concepts that form the basis of the practical part. The definition of basic terms refers to the field of marketing, hotel industry, gastronomy, and tourism with reference to creating value for the customer. There is a presentation of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/z9a5r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
- Vedoucí: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
- Oponent: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku
Jana Štindlová -
Hodnota vnímaná zákazníkem
Hana Čubová -
Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku
Dominika Loudová -
Hodnota vnímaná zákazníkem a jeho postoj k vybranému produktu
Klára Šlingrová -
Hodnota vnímaná zákazníkem v procesu tvorby webových stránek
Alena Škrhová -
Hodnota spolupráce v dodavatelsko-odběratelském řetězci na B2B trhu
Ondřej Hon -
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
Jan Zbořil -
Hodnota vnímaná zákazníky v oblasti služeb
Annemarie Hlaváčová