Bc. Klára Hanzlíková

Diplomová práce

Tvorba hodnoty pro zákazníky ve vybraném podniku

Creation value for customers in a selected company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tvorbou hodnoty pro zákazníka v penzionu Šafránkův mlýn. V teoretické části jsou na základě rešerše literatury vymezeny důležité pojmy, které tvoří základ praktické části. Definice základních pojmů se týká oblasti marketingu, hotelnictví, gastronomie, cestovního ruchu s návazností na tvorbu hodnoty pro zákazníka. V praktické části je představen zkoumaný podnik. Realizací dotazníkového …více
Abstract:
The diploma thesis deals with value creation for a customer in the pension Šafránkův mlýn. In the theoretical part, based on literature research, are defined essential concepts that form the basis of the practical part. The definition of basic terms refers to the field of marketing, hotel industry, gastronomy, and tourism with reference to creating value for the customer. There is a presentation of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
  • Vedoucí: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.