Petra Doležalová

Bakalářská práce

Analýza kampaně Nové generace pro komunální volby ve Znojmě 2010

The Analysis of the Communication Campaign by Nová Generace for the Municipal Elections in Znojmo, 2010
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce "Analýza kampaně Nové generace pro komunální volby ve Znojmě 2010" je provedení analýzy komunikačních nástrojů použitých v předvolební kampani Nové generace. V teoretické části se autorka věnuje politickému marketingu v obecné rovině. Popsány jsou zde historie politického marketingu, tvorba politické strategie a použití jednotlivých komunikačních nástrojů v rámci oboru …více
Abstract:
The main task of the bachelor thesis "The Analysis of the Communication Campaign by Nová Generace for the Municipal Elections in Znojmo, 2010" is to focus on the marketing communication of the party Nová Generace which was used during the pre-election period. The theoretical part is dedicated to the political marketing in general, where the history of political marketing, the strategy -- making and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 11. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26691