Analýza kampaně Nové generace pro komunální volby ve Znojmě 2010 – Petra Doležalová
Petra Doležalová
Bakalářská práce
Analýza kampaně Nové generace pro komunální volby ve Znojmě 2010
The Analysis of the Communication Campaign by Nová Generace for the Municipal Elections in Znojmo, 2010
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce "Analýza kampaně Nové generace pro komunální volby ve Znojmě 2010" je provedení analýzy komunikačních nástrojů použitých v předvolební kampani Nové generace. V teoretické části se autorka věnuje politickému marketingu v obecné rovině. Popsány jsou zde historie politického marketingu, tvorba politické strategie a použití jednotlivých komunikačních nástrojů v rámci oboru …víceAbstract:
The main task of the bachelor thesis "The Analysis of the Communication Campaign by Nová Generace for the Municipal Elections in Znojmo, 2010" is to focus on the marketing communication of the party Nová Generace which was used during the pre-election period. The theoretical part is dedicated to the political marketing in general, where the history of political marketing, the strategy -- making and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26691
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26691
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Local News and Municipal Elections in the Czech Republic: Do Publicly funded Newsletters help Incumbents to win Elections?
Jiří Boháček -
Školství v 60. - 90. letech 20. stol. pohledem žáků škol ve Znojmě
Eva Meiringerová -
Moravští Charváti u Mimořádného lidového soudu ve Znojmě
Tomáš Nohel -
Vývoj česko-německých vztahů ve Znojmě v letech 1918-1938
Martin Kudláček -
Political marketing: A case study of marketing the political movement ANO
Boris Kolařík -
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská