Bc. Vít CHOVANČÍK

Master's thesis

Projekt strategie marketingové komunikace na podporu prodeje firmy greiner packaging slušovice s.r.o.

The project strategy of marketing communication to promote sales of greiner packaging slušovice s.r.o. company
Anotácia:
Hlavním cílem mé diplomové práce je vytvořit strategii marketingové komunikace na podporu prodeje firmy greiner packaging slušovice s.r.o. Diplomovou práci jsem rozdělil na tři části {--} teoretickou, analytickou a projektovou. V první části popisuji teoretické poznatky, které jsou důležité pro vypracování marketingového komunikace. V analytické části jsem vypracoval analýzu vnitřního a vnějšího prostředí …viac
Abstract:
The main aim of my diploma thesis was to create the strategy of marketing communication to promote sales of greiner packaging slušovice s.r.o. company. The diploma thesis is divided into three parts {--} theoretical, analytical and project part. The first part describes theoretical knowledge, important for designing a marketing communication. The analytical part presents an analysis of internal and …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Zverejniť od: 3. 5. 2009
Identifikátor: 5999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CHOVANČÍK, Vít. Projekt strategie marketingové komunikace na podporu prodeje firmy greiner packaging slušovice s.r.o.. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 03. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 3. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / odbor:
Economics and management / Management and Marketing