Bc. Olga Hrošová

Diplomová práce

Projekt zlepšení marketingové komunikace ve firmě Cukrářství a pekařství Jana Pitrová

The Project of an Improving Marketing Communication in the Company Confectioner´s and Bakery Jana Pitrová
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvořit a zrealizovat projekt za účelem zlepšení marketingové komunikace v podobě proniknutí na internet (sociální sítě) pro Cukrářství a pekařství Jana Pitrová. Tato práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část zahrnuje marketingovou komunikaci, marketingový komunikační mix, a především internetový marketing a sociální sítě. Praktická část je rozdělena na …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to create and implement a project to improve marketing communication in the form of penetration to the Internet (social networks) for Confecti-oner´s and Bakery Jana Pitrová. This thesis contains a theoretical and practical part. The theoretical part includes marketing communations, marketing communication mix, and especially internet marketing and social networks. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hrošová, Olga. Projekt zlepšení marketingové komunikace ve firmě Cukrářství a pekařství Jana Pitrová. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing