Srovnání kurikula druhého stupně ZŠ v ČR a v USA – Mgr. Markéta Zemanová
Mgr. Markéta Zemanová
Bakalářská práce
Srovnání kurikula druhého stupně ZŠ v ČR a v USA
Curriculum Comparison of Second Level of Primary Education in Czech Republic and the U.S.
Anotace:
Tato bakalářská diplomová práce pojednává o kurikulu v ČR a v USA. Má charakter teoreticko-empirický. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy vztahující se ke kurikulu a následně se věnuje kurikulu v ČR a v USA a jejich rozdílům. Empirická část práce pojednává o dvou vybraných základních školách z ČR a USA.Abstract:
This bachelor diploma paper is dealing with curriculum in Czech Republic and USA. This diploma paper has theoretical and empirical character. The theoretical part delimitates basic conceptions relating to curriculum and then defines curriculum in Czech Republic and USA and the differences between them. The empirical part shows two chosen primary school in Czech Republic and USA.Klíčová slova
Kurikulum základní škola druhý stupeň základní školy obsah a cíle vzdělávání žák vzdělávání učení vyučování povinná školní docházka. Curriculum primary school second level of primary school content and purposes of education pupil education studying schooling compulsory school attendance.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jsnoq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2008
- Vedoucí: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Problematika posuzování školní zralosti a odkladu povinné školní docházky u dětí s narušenou komunikační schopností
Tereza DULOVCOVÁ -
Dítě s ADHD a povinná školní docházka
Aneta MACKOVÁ -
Školní zralost a připravenost dětí v kontextu odkladů školní docházky
Adriana BEJBLOVÁ -
Odklad povinné školní docházky v kontextu žáků se sociálním znevýhodněním
Marie Kršková -
Logopedické obtíže dětí před zahájením povinné školní docházky
Johana Vítečková -
Úspěšnost žáků s odkladem povinné školní docházky v oblasti rozvoje počátečního čtení a psaní
Kateřina Dolejšová -
Podpora dětí s odkladem povinné školní docházky
Aneta Navrátilová -
Školní zralost a připravenost dítěte pro nástup povinné školní docházky v souvislosti s odkladem, případně předčasným nástupem školní docházky
Petra BENEŠOVÁ