Kristýna Řezníčková
Bachelor's thesis
Sponzoring sportovců z pohledu firmy
Sponsorship athletes from the Perspective of the Company
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na sportovní sponzoring. Práce se zabývá analýzou sponzoringu sportovců a sportovních týmů z pohledu firem a společností. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, nástroje marketingové komunikace, sponzoringu a sportovního sponzoringu. Teoretická část představuje východiska pro tvorbu praktické části. V praktické části je využit kvalitativní a kvantitativnímu výzkumu …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on sports sponsorship. The thesis analyses sponsorship of athlete and sports teams from the point of view company. In the theoretical part there are elementary terms, marketing communication, sponsorship and sports sponsorship. The theoretical part introduces the bases for the creationof the practical part. In the practical part there are analyses of qualitative and quantitative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Accessible from:: 30. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Řezníčková, Kristýna. Sponzoring sportovců z pohledu firmy. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Sportovní sponzoring v ČR
Tereza Žáčková -
Sponzoring esportu: příležitost pro budování značky
Tomáš Zeman -
Sponzoring ve sportu
Michaela Repšová -
Sponzoring a jeho základní typologie
Tomáš Kocian -
Sportovní sponzoring jako marketingový nástroj komunikačního mixu firmy
Petr Kiss -
Sponzoring a vnímání značky sportovními fanoušky
Alan Schneider -
Sportovní sponzoring
Marek Lutovský -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová