Role pedagoga elementaristy v budování pozitivního třídního klimatu v 1. ročníku ZŠ – Tamara PODSEDNÍKOVÁ
Tamara PODSEDNÍKOVÁ
Master's thesis
Role pedagoga elementaristy v budování pozitivního třídního klimatu v 1. ročníku ZŠ
The role of an elementary educator in building a positive clasroom climate in the 1st year of elementary school
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o roli pedagoga elementaristy v budování pozitivního třídního klimatu u žáků 1. ročníku ZŠ. Zjišťuje, jaké osobnostní předpoklady a profesní kompetence zastává učitel 1. třídy a následně zjišťuje, jaká je jeho role co vše přispívá k příznivému klimatu právě u žáků 1. ročníku ZŠ. Empirická část diplomové práce tvoří kvantitativní i kvalitativní výzkum. Výzkumné šetření jsme …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the role of an elementary educator in building a positive classroom climate in primary school pupils. He finds out what personal prerequisites and professional competencies the 1st grade teacher holds and then finds out what his role is and what all contributes to a favorable climate for first-year elementary school students. The empirical part of the diploma thesis consists …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Bc. Marcela Otavová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PODSEDNÍKOVÁ, Tamara. \textit{Role pedagoga elementaristy v budování pozitivního třídního klimatu v 1. ročníku ZŠ}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Education. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/0ycwfx/.
Jak správně citovat práci
PODSEDNÍKOVÁ, Tamara. Role pedagoga elementaristy v budování pozitivního třídního klimatu v 1. ročníku ZŠ. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Práce na příbuzné téma
-
Profesní kompetence a osobnostní předpoklady pedagoga na základní škole speciální v Pardubickém kraji
Radka Laštovičková -
OSOBNOSTNÍ A PROFESNÍ KOMPETENCE VYCHOVATELE VE ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍCH NÁHRADNÍ VÝCHOVNÉ PÉČE
Jan MELCHER -
Budování osobnostních předpokladů profesní pozice rozhodčího
Miroslav Klapka -
Osobnostní a profesní role pracovníků zajišťujících výchovné, vzdělávací a aktivizační činnosti v pobytové sociální službě domov se zvláštním režimem
Jana Tesařová -
Osobnostní předpoklady pro výkon profese sociálního pracovníka
Lucie ROCHE -
Osobnostní rozvoj jako předpoklad profesního rozvoje speciálního pedagoga
Radka Bártová -
Odborné a osobnostní předpoklady pro vstup do auditorské profese
Paulína Kesziová -
Komunikační kompetence dětí mladšího školního věku
Monika HAVLÍČKOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
21. 4. 2022