Komparace ruské a české reklamy – Mgr. Taťána GNATYKOVÁ
Mgr. Taťána GNATYKOVÁ
Bachelor's thesis
Komparace ruské a české reklamy
Comparison of Russian and Czech advertising
Anotácia:
Hlavním cílem mé bakalářské práce je uvědomění si, jak důležitou roli hraje reklama v dnešní společnosti. Její síla a vliv na veřejné mínění, často hraničí s ovlivňováním a manipulací. Ve své práci se zamýšlím nad tím, jak velký význam pro lidi reklama v dnešní době má a zda je či není možné se tomuto vlivu bránit. Této problematice se věnuji jak z psychologického, tak i ze stylistického hlediska. …viacAbstract:
The main purpose of my bachelor thesis is to convey to the society that today advertising plays a very important role. Its power and influence on public opinion often borders with manipulation and with the impact on the subconscious. In the disclosure of this subject, I would like to draw the attention to the strong influence of advertising on humanity. On how to deal with it in order not to fall under …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2015
- Vedúci: PhDr. Jaroslava Celerová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GNATYKOVÁ, Taťána. Komparace ruské a české reklamy. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Philology / Business Russian
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy
Alesia Mukhina -
Psychologie reklamy
Dominika Jungová -
Psychologie reklamy: Analýza vlivu vybraných reklam
Kristyna Pavlickova -
Úloha psychologie při tvorbě reklamy
Michal Kožešník -
Psychologie reklamy
Iva Nesrstová -
Analýza vnímání reklamy společnosti Alza.cz a.s. jejími spotřebiteli
Hana Vejrazkova -
Historický vývoj reklamy a proměny způsobů persuasivní komunikace
Aneta Strnadová -
Negativní dopady reklamy
Dominika Martinovská