Bc. Aneta Strnadová

Diplomová práce

Historický vývoj reklamy a proměny způsobů persuasivní komunikace

Historical development of advertising and changes of methods in persuasive communication
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na historický vývoj reklamy a proměny způsobů persuasivní komunikace. Teoretická část se týká popisu vývoje reklamy v čase, a to včetně stati zaměřené na vývoj české reklamy. Dále se práce zabývá psychologií reklamy a persuasivními prvky. Praktickou část práce tvoří výzkumná sonda, která odpovídá na dvě vědecké otázky. První otázka zní: „Dokáže většina respondentů identifikovat …více
Abstract:
The thesis focuses on the historical development of advertising and the transformation of persuasive communication. The theoretical part is a description of the development of advertising over time, including an elaboration on the development of Czech advertising. It also describes the psychology of advertising and persuasive elements. The practical part of the thesis consists of a research probe that …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 7. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 8. 2023
  • Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Oponent: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní