Proces získávání kontaktů s obchodní příležitostí ve vybrané společnosti a jeho optimalizace v online prostředí – Marek Chládek
Marek Chládek
Diplomová práce
Proces získávání kontaktů s obchodní příležitostí ve vybrané společnosti a jeho optimalizace v online prostředí
Anotace:
Diplomová práce se zabývá procesem získávání kontaktů s obchodní příležitostí (tzv. leadů) ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE a.s. a následně jeho optimalizací v online prostředí. V úvodu teoretické části je představen B2B trh, na kterém společnost 2N působí. Dále se práce zaměřuje na online marketing a zejména na kanály, jež 2N v praxi využívá. Důraz je kladen na část lead managementu, kde jsou představeny …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on lead generation process in 2N TELEKOMUNIKACE a.s. and its process optimization in an online environment. B2B market is introduced in an introduction section of this thesis. The thesis introduces an online marketing and especially channels 2N uses in practice. The part of thesis about lead management and lead generation is emphasized. The company 2N TELEKOMUNIKACE a.s. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2019
Identifikátor:
http://theses.cz/id/0yi64q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 2. 2019
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHLÁDEK, Marek. \textit{Proces získávání kontaktů s obchodní příležitostí ve vybrané společnosti a jeho optimalizace v online prostředí}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/0yi64q/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace konverzního poměru v online prostředí
David Mareček -
Efektivní strategie online marketingu pro vybranou firmu
Roland Goltsch -
Návrh informačního systému pro Lead Management
Jiří Vošta -
Lead management systém v podniku a jeho vliv na ekonomické ukazatele
Jan Krejčí -
Lead management v pojišťovnictví
Adéla Štěrbová -
How Misattribution of External Factors Can Lead to Biased Human Resource Management
Nikola Frollová -
Leadership a management - jak efektivně řídit za účelem dosahování výsledků
Eliška Frajerová