Marek Chládek

Diplomová práce

Proces získávání kontaktů s obchodní příležitostí ve vybrané společnosti a jeho optimalizace v online prostředí

Anotace:
Diplomová práce se zabývá procesem získávání kontaktů s obchodní příležitostí (tzv. leadů) ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE a.s. a následně jeho optimalizací v online prostředí. V úvodu teoretické části je představen B2B trh, na kterém společnost 2N působí. Dále se práce zaměřuje na online marketing a zejména na kanály, jež 2N v praxi využívá. Důraz je kladen na část lead managementu, kde jsou představeny …více
Abstract:
The diploma thesis focuses on lead generation process in 2N TELEKOMUNIKACE a.s. and its process optimization in an online environment. B2B market is introduced in an introduction section of this thesis. The thesis introduces an online marketing and especially channels 2N uses in practice. The part of thesis about lead management and lead generation is emphasized. The company 2N TELEKOMUNIKACE a.s. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2019
Identifikátor: http://theses.cz/id/0yi64q/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 2. 2019

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku