Roland Goltsch

Diplomová práce

Efektivní strategie online marketingu pro vybranou firmu

Effective online marketing strategy for a selected company
Anotace:
Cílem práce je nalézt efektivní strategii optimalizace vybraných online marketingových aktivit firmy pro zvýšení celkové výkonnosti plnění cílů internetového marketingu se zaměřením na posílení brand awareness a generování leadů. Úspěch online marketingu závisí nejen na efektivitě reklamy, ale i na kvalitě webových stránek. Z toho důvodu je tato práce zaměřena na obě zmíněné oblasti. Zvláštní pozornost …více
Abstract:
The aim of this work is to find an effective strategy for optimizing selected online marketing activities of the company to increase the overall performance of Internet marketing activities with a focus on strengthening brand awareness and lead generation. The success of online marketing depends not only on the effectiveness of advertising, but also on the quality of the website. For this reason, this …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 2. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 8. 2020
  • Vedoucí: Jitka Volfová
  • Oponent: Vladimír Špringl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81324

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod