Marketingová strategie ediční činnosti Galerie hlavního města Prahy – Věra Bartošová
Věra Bartošová
Bakalářská práce
Marketingová strategie ediční činnosti Galerie hlavního města Prahy
Marketing strategy of publishing activities of Prague City Gallery
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje marketingové strategii ediční činnosti Galerie hlavního města Prahy. Galerie je považována za jednu z nejvýznamnějších galerií nejenom v Praze, ale i v celé České republice. Cílem práce je provedení výzkumné studie a následné vytvoření evaluace vhodnosti stávající marketingové strategie ediční činnosti. Teoretická část se zabývá marketingem, marketingovou strategií a marketingovým …víceAbstract:
This bachelor thesis concerns itself with a marketing strategy of publishing activities of Prague City Gallery. This gallery is considered one of the most significant galleries not only in Prague but in the whole Czech Republic. The main focus of this thesis is to perform a research study and to create an evaluation of the current marketing strategy of publishing activities. The theoretical part describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 10. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83915
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedoucí: Marek Prokůpek
- Oponent: Lucia Horňáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83915
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Přístupnost objektů Galerie hlavního města Prahy
Vladimír Plichta -
Marketing a komunikace Galerie hlavního města Prahy. \\ Případová studie.
Johana Karkulová -
Muzeum branding: Analýza muzeum brandingu Galerie hlavního města Prahy
Lenka Szeteiová -
1. Teoretická část: Vizuální styl galerií. 2. Praktická část: Vizuální styl galerie.
Marek MACEK -
Komparace marketingové strategie VŠFS, o.p.s., a UK Praha
Eva Krulišová -
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová -
Marketingová strategie začínající kavárny
Denisa Koppová -
Marketingová strategie fotbalového klubu AC Sparta Praha
Matúš Madaras