Věra Bartošová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie ediční činnosti Galerie hlavního města Prahy

Marketing strategy of publishing activities of Prague City Gallery
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje marketingové strategii ediční činnosti Galerie hlavního města Prahy. Galerie je považována za jednu z nejvýznamnějších galerií nejenom v Praze, ale i v celé České republice. Cílem práce je provedení výzkumné studie a následné vytvoření evaluace vhodnosti stávající marketingové strategie ediční činnosti. Teoretická část se zabývá marketingem, marketingovou strategií a marketingovým …more
Abstract:
This bachelor thesis concerns itself with a marketing strategy of publishing activities of Prague City Gallery. This gallery is considered one of the most significant galleries not only in Prague but in the whole Czech Republic. The main focus of this thesis is to perform a research study and to create an evaluation of the current marketing strategy of publishing activities. The theoretical part describes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 10. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2021
  • Supervisor: Marek Prokůpek
  • Reader: Lucia Horňáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83915