Vendula Karlíčková

Bachelor's thesis

Rozšířená realita jako nástroj grafického designu v display reklamě

Augmented Reality as a Graphic Design Tool in Advertising
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje grafickému designu v digitálním prostředí. Cílem práce je popsat a analyzovat historický vývoj grafického designu v tzv. display reklamě ve vztahu k teorii remediace podle J. Davida Boltera a Richarda Grusina. Tato práce čtenáře seznamuje se všemi druhy display reklamy od bannerové až po rozšířenou realitu.
Abstract:
Bachelor thesis is devoted to graphic design in digital environment. Goal of the thesis is to describe and analyze the historical development of graphic design in the „so called“ display advertisement in relation to the remedy theory by J. David Bolter and Richard Grusin. This thesis is meeting all kinds of banner advertising ad to expanded reality.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
  • Vedúci: Mgr. Alina Matějová
  • Oponent: Mgr. Pavlína Míčová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Bachelor programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media