Rozšířená realita jako nástroj grafického designu v display reklamě – Vendula Karlíčková
Vendula Karlíčková
Bakalářská práce
Rozšířená realita jako nástroj grafického designu v display reklamě
Augmented Reality as a Graphic Design Tool in Advertising
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje grafickému designu v digitálním prostředí. Cílem práce je popsat a analyzovat historický vývoj grafického designu v tzv. display reklamě ve vztahu k teorii remediace podle J. Davida Boltera a Richarda Grusina. Tato práce čtenáře seznamuje se všemi druhy display reklamy od bannerové až po rozšířenou realitu.Abstract:
Bachelor thesis is devoted to graphic design in digital environment. Goal of the thesis is to describe and analyze the historical development of graphic design in the „so called“ display advertisement in relation to the remedy theory by J. David Bolter and Richard Grusin. This thesis is meeting all kinds of banner advertising ad to expanded reality.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lvk74/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Alina Matějová
- Oponent: Mgr. Pavlína Míčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Grafická úprava knižní edice a reklamní kampaň
Diana Štěpničková -
Reklamní kampaň a vizuální styl grafického studia
Petr Váňa -
Návrh grafického řešení reklamní kampaně vybrané firmy
Aneta Vejrychová -
Návrh online reklamní kampaně pro společnost Limoška s.r.o.
Veronika Hrubá -
PPC internetová reklamní kampaň ve společnosti Hanácká Kyselka s.r.o.
Petr JAKUBEK -
Absolut Vodka - fenomén reklamní kampaně
Kateřina Sládková -
Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro firmu ABC
Veronika Horonyová -
Reklamní kampaň
Tomáš ČERNOCH