Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor konkrétní kampaně – Veronika Miřátská
Veronika Miřátská
Bakalářská práce
Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor konkrétní kampaně
Assessment of the effectiveness of political marketing - concrete analysis campaigns
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá posouzením efektivnosti vybraných nástrojů politického marketingu v rámci kampaně Jiřího Drahoše v prezidentských volbách České republiky 2018. V teoretické části práce jsou čtenáři přiblíženy pojmy z oblasti marketingové komunikace, politického marketingu, volebních kampaní a je zde představena venkovní reklama, internetová a reklama v televizi. V praktické části se empirická …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the assessment of the effectiveness of selected tools of political marketing in the campaign of Jiří Drahoš in the presidential election of the Czech Republic 2018. In the theoretical part of the thesis, readers are introduced to concepts such as marketing TV ad. In the practical part, the empirical probe focuses on assessing the effectiveness of the tools from the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wsxag/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 10. 2020
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Komunikace politických aktérů s generací Z: případová studie voleb do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021
Filip Jančárek -
Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu
Nikola Jurzycová -
Analýza komunikace politických subjektů v České republice a Slovenské republice: využití náboženství k sekuritizaci
Matěj Mach -
Komunikace prezidentských kandidátů na Instagramu
Aleš Šenk -
Persona Donalda Trumpa a jeho politická komunikace na Twitteru po prezidentských volbách v roce 2020
Vojtěch MAKOVSKÝ -
Politika, diplomacie, písemnosti. Komunikace mezi císařským dvorem a Mantovou v letech 1378–1437
Ondřej Schmidt -
Marketingová komunikace politické strany
Jaroslav Starý