Veronika Miřátská

Bakalářská práce

Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor konkrétní kampaně

Assessment of the effectiveness of political marketing - concrete analysis campaigns
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá posouzením efektivnosti vybraných nástrojů politického marketingu v rámci kampaně Jiřího Drahoše v prezidentských volbách České republiky 2018. V teoretické části práce jsou čtenáři přiblíženy pojmy z oblasti marketingové komunikace, politického marketingu, volebních kampaní a je zde představena venkovní reklama, internetová a reklama v televizi. V praktické části se empirická …více
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the assessment of the effectiveness of selected tools of political marketing in the campaign of Jiří Drahoš in the presidential election of the Czech Republic 2018. In the theoretical part of the thesis, readers are introduced to concepts such as marketing TV ad. In the practical part, the empirical probe focuses on assessing the effectiveness of the tools from the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 10. 2020
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní