Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor konkrétní kampaně – Veronika Miřátská
Veronika Miřátská
Bachelor's thesis
Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor konkrétní kampaně
Assessment of the effectiveness of political marketing - concrete analysis campaigns
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá posouzením efektivnosti vybraných nástrojů politického marketingu v rámci kampaně Jiřího Drahoše v prezidentských volbách České republiky 2018. V teoretické části práce jsou čtenáři přiblíženy pojmy z oblasti marketingové komunikace, politického marketingu, volebních kampaní a je zde představena venkovní reklama, internetová a reklama v televizi. V praktické části se empirická …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the assessment of the effectiveness of selected tools of political marketing in the campaign of Jiří Drahoš in the presidential election of the Czech Republic 2018. In the theoretical part of the thesis, readers are introduced to concepts such as marketing TV ad. In the practical part, the empirical probe focuses on assessing the effectiveness of the tools from the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 7. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/wsxag/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 10. 2020
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Komunikace politických aktérů s generací Z: případová studie voleb do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021
Filip Jančárek -
Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu
Nikola Jurzycová -
Analýza komunikace politických subjektů v České republice a Slovenské republice: využití náboženství k sekuritizaci
Matěj Mach -
Komunikace prezidentských kandidátů na Instagramu
Aleš Šenk -
Persona Donalda Trumpa a jeho politická komunikace na Twitteru po prezidentských volbách v roce 2020
Vojtěch MAKOVSKÝ -
Politika, diplomacie, písemnosti. Komunikace mezi císařským dvorem a Mantovou v letech 1378–1437
Ondřej Schmidt -
Marketingová komunikace politické strany
Jaroslav Starý