Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry – Bc. Kryštof Luňák
Bc. Kryštof Luňák
Diplomová práce
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Anotace:
Diplomová práce předkládá zákaznickou zkušenost jako způsob odlišení od konkurence. Teoretická část stanovuje stabilní základ skrze detailní popis termínu zákaznická zkušenost a vyzdvyhnutí její důležitosti v době internetu/zákazníka. Představením základních metod výzkumu se dostávám k metodologii práce s informacemi týkajících se zákaznické zkušenosti. Cíle práce jsou: podat důkaz, že zákaznická zkušenost …víceAbstract:
This diploma thesis presents customers experience as a source of competitive differentiation. The theoretical part of my diploma thesis setting a stable background by detailed explanation what Customer Experience means and what is its importance in the Age of Internet/Age of Customer. By introducing the main research methods I’m getting to the methodology of working with information regarding customers …víceKeywords
zákaznická zkušenost management zákazníci spotřebitelé doba interenetu technologie emoce marketing řízení vztahu se zákazníky moderní metody mystery shopping umělá inteligence hotel ubytování nocleh hosté recenze customer experience customers consumers the age of internet technology emotions customers relations management modern methods artificial intelligence hospitality lodging guests reviews
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/equ35/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
- Vedoucí: Ing. Andrej Mazán, MBA
- Oponent: Mgr. Jiří Amler
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LUŇÁK, Kryštof. \textit{Customer Experience as a Sustainable Source of~Competitive Differentiation in the~Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/0z0lv4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger -
Management vztahů s dodavateli a odběrateli ve vybraném podniku
Jana Hýblová -
Vzťahový management a jeho uplatnenie vo vybranej komerčnej banke
Zdenka Ľapinová -
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Význam customer experience v hotelech a penzionech
Martin Pleyer -
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner