Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry – Bc. Kryštof Luňák
Bc. Kryštof Luňák
Master's thesis
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Abstract:
Diplomová práce předkládá zákaznickou zkušenost jako způsob odlišení od konkurence. Teoretická část stanovuje stabilní základ skrze detailní popis termínu zákaznická zkušenost a vyzdvyhnutí její důležitosti v době internetu/zákazníka. Představením základních metod výzkumu se dostávám k metodologii práce s informacemi týkajících se zákaznické zkušenosti. Cíle práce jsou: podat důkaz, že zákaznická zkušenost …moreAbstract:
This diploma thesis presents customers experience as a source of competitive differentiation. The theoretical part of my diploma thesis setting a stable background by detailed explanation what Customer Experience means and what is its importance in the Age of Internet/Age of Customer. By introducing the main research methods I’m getting to the methodology of working with information regarding customers …moreKeywords
zákaznická zkušenost management zákazníci spotřebitelé doba interenetu technologie emoce marketing řízení vztahu se zákazníky moderní metody mystery shopping umělá inteligence hotel ubytování nocleh hosté recenze customer experience customers consumers the age of internet technology emotions customers relations management modern methods artificial intelligence hospitality lodging guests reviews
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/equ35/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2018
- Supervisor: Ing. Andrej Mazán, MBA
- Reader: Mgr. Jiří Amler
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LUŇÁK, Kryštof. \textit{Customer Experience as a Sustainable Source of~Competitive Differentiation in the~Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2018. Available from: https://theses.cz/id/0z0lv4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger -
Management vztahů s dodavateli a odběrateli ve vybraném podniku
Jana Hýblová -
Vzťahový management a jeho uplatnenie vo vybranej komerčnej banke
Zdenka Ľapinová -
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Význam customer experience v hotelech a penzionech
Martin Pleyer -
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner