Vojtěch Toman
Bachelor's thesis
Brand manuál Two Guys OneCup. s.r.o.
The brand manual of Two Guys OneCup. s.r.o.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na brand manuál firmy Two Guys OneCup. s.r.o. Cílem práce je analyzovat dosavadní aktivitu firmy a následně navrhnout její brand manuál, který značce pomůže ucelit komunikaci napříč komunikačními kanály. V teoretické části práce jsou představeny základní koncepty brandingu a brand manuálu, následně v analytické části je popsána historie firmy Two Guys OneCup. s.r.o …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the brand manual of Two Guys OneCup s.r.o. The aim of the thesis is to analyze the company's current activity and subsequently propose a brand manual that will help the brand unify communication across communication channels. The theoretical part of the thesis presents basic concepts of branding and brand manual, as well as the history of Two Guys OneCup s.r.o. and its …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
- Reader: Ludmila Navrátilová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Brand Identity in Design of Industrial Product
Martin Ondra -
Návrh brand manuálu vizuální identity digitální agentury AMI Digital s. r. o.
Maksym Bilousov -
Návrh brand identity pro Biatlon do obýváku
Josef Cach -
Budování brand identity v oblasti kreativních služeb
Jakub Žďárský -
Developing brand identity blueprint for a café bar
Olesia Kozlova -
Brand identity
Vojtěch Vejlupek -
Branding nově vznikající oděvní značky v České Republice
Joanna Santarius