Joanna Santarius

Bakalářská práce

Branding nově vznikající oděvní značky v České Republice

Branding of the new fashion brand in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá budováním nově vznikající oděvní značky na trhu NEUMĚLKYNĚ. V teoretické části autorka práce řeší základní marketingové pojmy a integrovanou komunikaci v online prostředí. Praktická část práce se věnuje budování značky NEUMĚLKYNĚ a obsahuje výzkum již aktivních oděvních značek na českém trhu. Na základě výzkumu je vytvořena strategie pro splnění cíle práce.
Abstract:
Bachelor’s thesis deals with branding of the new fashion brand in the Czech Republic. In the theoretical part, the author addresses the basic marketing concepts and integrated communication in the online environment. The practical part of the work is devoted to building the brand NEUMĚLKYNĚ and contains research of already active clothing brands on the Czech market. Based on the research, a strategy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, MBA Ph.D.
  • Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON

NEWTON College a.s.

Vysoká škola NEWTON

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management