Marie Bulánková

Bachelor's thesis

Specifikace požadavků na CRM systém pro malou nebo střední firmu

Anotácia:
Předmětem práce je řízení vztahů se zákazníky ve střední firmě, která je zaměřena na prodej nových a ojetých automobilů Škoda včetně autorizovaného servisu. Ve zvolené firmě je vymezena současná strategie a je analyzováno prostředí firmy z důvodu sestavení SWOT analýzy. V rámci CRM strategie je doporučen další vývoj firmy a jsou určeny priority informační strategie a vyspecifikovány požadavky na CRM …viac
Abstract:
This thesis deals with customer relationship management in a midsized company which sells new and second-hand Skoda cars and provides authorised services to customers. Current company's strategy was defined and analysed in order to carry out SWOT analysis. Further company development is recommended within the CRM system and information strategy priorities are determined and CRM requirements are specified …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Ing. Jitka Komárková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bulánková, Marie. Specifikace požadavků na CRM systém pro malou nebo střední firmu. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Operation in Enterprises