Využití dotazníku CES na školní klima u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami – Magdalena VOBORNÍKOVÁ, DiS.
Magdalena VOBORNÍKOVÁ, DiS.
Master's thesis
Využití dotazníku CES na školní klima u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Use of the CES questionnaire on school climate in children with special educational needs
Anotácia:
Cílem diplomové práce je zjistit uplatnitelnost a využití zkrácené verze standardního dotazníku CES u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, a zda je dotazník CES vhodný pro screening klimatu u těchto žáků. Teoretická část zahrnuje popis aktuálního stavu školství. V jednotlivých kapitolách se uvádí informace o školství v aktuální formě nejen ve vztahu k legislativě, ale také ve vztahu k inkluzi …viacAbstract:
The aim of the thesis is to find out the applicability and use of the shortened version of the standard CES questionnaire for pupils with special educational needs and whether the CES questionnaire is suitable for climate screening in these pupils. The theoretical part includes a description of the current state of education. The chapters provide information on education in its current form not only …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Julie Wittmannová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOBORNÍKOVÁ, Magdalena. \textit{Využití dotazníku CES na školní klima u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Physical Culture. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/0zc9nu/.
Jak správně citovat práci
VOBORNÍKOVÁ, Magdalena. Využití dotazníku CES na školní klima u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPalacký University Olomouc
Faculty of Physical CultureMaster programme / odbor:
Physical Education and Sports / Adapted Physical Education
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Podpůrná opatření pohledem studentů učitelství
Petra Tužilová
Názov
Vložil
Vložené
Práva