MARKETING STRATEGY FOR THE LAUNCH OF A NEW PRODUCT IN THE CZECH MARKET FOR A STARTUP COMPANY – Darshan Nicolas Teji Singh Mejia
Darshan Nicolas Teji Singh Mejia
Bakalářská práce
MARKETING STRATEGY FOR THE LAUNCH OF A NEW PRODUCT IN THE CZECH MARKET FOR A STARTUP COMPANY
uvedení nového produktu na český trh start upovou firmou
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout pro Společnost X marketingovou strategii uvedení nového produktu (platánové chipsy) na český trh. Práce bude rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou (analytickou). Teoretická část pokryje základní informace vztahující se k teorii uvedení produktu, marketingové strategii a analýze trhu. Praktická část se zaměří na stanovení nejvhodnější marketingové …víceAbstract:
The aim of this thesis is to develop the marketing strategy for Company X to use for launching a new product (plantain snack) in the Czech market. The thesis will be divided into two parts: theoretical and practical (analytical). The theoretical part will cover the basic information relevant to the theory product launch, marketing strategy, and market analysis. The practical section will focus on establishing …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71275
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2017
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Alexandr Asmalovskij
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SINGH MEJIA, Darshan Nicolas Teji. \textit{MARKETING STRATEGY FOR THE LAUNCH OF A NEW PRODUCT IN THE CZECH MARKET FOR A STARTUP COMPANY}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/0zcvjo/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71275
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketing research for new product launch
Aigerim Sultanalieva -
Optimalizace procesů Launch Managementu
Tomáš Smolík -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Marketingový plán pro launch nového produktu v rámci společnosti STUDIFY
Dominik Majera