Darshan Nicolas Teji Singh Mejia

Bachelor's thesis

MARKETING STRATEGY FOR THE LAUNCH OF A NEW PRODUCT IN THE CZECH MARKET FOR A STARTUP COMPANY

uvedení nového produktu na český trh start upovou firmou
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout pro Společnost X marketingovou strategii uvedení nového produktu (platánové chipsy) na český trh. Práce bude rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou (analytickou). Teoretická část pokryje základní informace vztahující se k teorii uvedení produktu, marketingové strategii a analýze trhu. Praktická část se zaměří na stanovení nejvhodnější marketingové …more
Abstract:
The aim of this thesis is to develop the marketing strategy for Company X to use for launching a new product (plantain snack) in the Czech market. The thesis will be divided into two parts: theoretical and practical (analytical). The theoretical part will cover the basic information relevant to the theory product launch, marketing strategy, and market analysis. The practical section will focus on establishing …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 8. 2017
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Alexandr Asmalovskij

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71275