MARKETING STRATEGY FOR THE LAUNCH OF A NEW PRODUCT IN THE CZECH MARKET FOR A STARTUP COMPANY – Darshan Nicolas Teji Singh Mejia
Darshan Nicolas Teji Singh Mejia
Bachelor's thesis
MARKETING STRATEGY FOR THE LAUNCH OF A NEW PRODUCT IN THE CZECH MARKET FOR A STARTUP COMPANY
uvedení nového produktu na český trh start upovou firmou
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout pro Společnost X marketingovou strategii uvedení nového produktu (platánové chipsy) na český trh. Práce bude rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou (analytickou). Teoretická část pokryje základní informace vztahující se k teorii uvedení produktu, marketingové strategii a analýze trhu. Praktická část se zaměří na stanovení nejvhodnější marketingové …moreAbstract:
The aim of this thesis is to develop the marketing strategy for Company X to use for launching a new product (plantain snack) in the Czech market. The thesis will be divided into two parts: theoretical and practical (analytical). The theoretical part will cover the basic information relevant to the theory product launch, marketing strategy, and market analysis. The practical section will focus on establishing …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71275
Thesis defence
- Date of defence: 30. 8. 2017
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Alexandr Asmalovskij
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SINGH MEJIA, Darshan Nicolas Teji. \textit{MARKETING STRATEGY FOR THE LAUNCH OF A NEW PRODUCT IN THE CZECH MARKET FOR A STARTUP COMPANY}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2016. Available from: https://theses.cz/id/0zcvjo/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71275
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketing research for new product launch
Aigerim Sultanalieva -
Optimalizace procesů Launch Managementu
Tomáš Smolík -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Marketingový plán pro launch nového produktu v rámci společnosti STUDIFY
Dominik Majera